Η αυτοκινητοβιομηχανία απομακρύνεται από το δέρμα;

Η δερμάτινη επένδυση έχει συσχετιστεί με πολυτελή αυτοκίνητα για δεκαετίες, αλλά η Range Rover προβλέπει ότι θα αλλάξει καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο συνειδητοί για τις επιλογές τους.

Η εταιρία  στοχεύει σε πελάτες με μια επιλογή υφάσματος που αντικαθιστά το δέρμα με υφασμάτινη επένδυση μαλλιού Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας στο νέο της Velar SUV.

Διατίθεται από τα 920 έως τα 4210 δολάρια πάνω από μοντέλα με δερμάτινη επένδυση, το εσωτερικό προετοιμάζεται από  Δανική κλωστοϋφαντουργική εταιρία και συνδυάζει μαλλί με δερματίνη σουέτ από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια.

Ο διευθυντής σχεδιασμού της Land Rover, Gerry McGovern, λέει ότι τα πολυτελή αυτοκίνητα αλλάζουν, καθώς οι άνθρωποι γίνονται πιο ενημερωμένοι για το από που προέρχονται τα υλικά.

«Η στάση απέναντι στα ζωικά υποπροϊόντα αλλάζει», λέει.

«Όλος ο κόσμος της πολυτέλειας γίνεται όλο και πιο εξελιγμένος και οι άνθρωποι αναζητούν τρόπους για να συμβιβάσουν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τον κόσμο για να δημιουργήσουμε αυτά τα προϊόντα, πράγματα όπως τα υφάσματα που είναι πιο βιώσιμα και έχουν ένα πιο οικολογικό αποτύπωμα.

«Προσωπικά, θα είμαι πολύ χαρούμενος που θα απομακρυνθώ από το δέρμα αύριο. Δεν μου αρέσει ότι πρέπει να σφάζουμε όλες αυτές τις αγελάδες για να δημιουργήσουμε δέρμα.

«Το πιο σημαντικό είναι ότι το ύφασμα δίνει την ευκαιρία να δημιουργηθεί μια διαφορετική εμφάνιση και αίσθηση».

McGovern λέει ότι η απόφαση να συμπεριληφθεί μια επιλογή υφάσματος που να τιμολογείται πάνω από την δερμάτινη επένδυση ήταν το θέμα της έντονης συζήτησης ειδικά μέσα στην ομάδα μάρκετινγκ.

«Στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι λάθος να σκεφτόμαστε ότι όταν πρόκειται για πολυτελές προϊόν πρέπει να είναι δέρμα ή πρέπει να είναι πραγματικό ξύλο. Είναι μια δυτική άποψη.

«Το ύφασμα πάντα θεωρείται ως κάτι φθηνό. Η διαφορά εδώ είναι ότι είναι ένα πολυτελές ύφασμα που έχει μια συγκρίσιμη τιμή σε σχέση με το δέρμα. »

Η Range Rover δεν είναι η πρώτη εταιρία  που προσφέρει μια επιλογή χωρίς δέρμα σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Η Tesla έχει κερδίσει υποστήριξη από ομάδες όπως η Peta, επιτρέποντας στους πελάτες να καθορίσουν εσωτερικούς χώρους χωρίς δέρμα, κάτι που η BMW προσφέρει στο φιλικό προς το περιβάλλον ηλεκτρικό αυτοκίνητο i3. Άλλες μάρκες, όπως η Mercedes-Benz, διαθέτουν ειδικές δερμάτινες επιλογές κατόπιν ειδικού αιτήματος.

TIQptLN

McGovern λέει ένα ανώτερο μέλος της ομάδας σχεδιασμού του είναι χορτοφάγος, με προτίμηση για αγαθά χωρίς δέρμα.

Λέει ότι το εμπορικό σήμα πρέπει να παραμείνει ευέλικτο στην αντιμετώπιση της αυξανόμενης ζήτησης για προϊόντα φιλικά προς τα ζώα.

«Νομίζω ότι θα αρχίσει, θα υπάρξει μια ροή, θα υπάρξει μια αλλαγή», λέει ο McGovern.

«Αν μπορούμε να το κάνουμε με έναν τρόπο υπεύθυνο κάτι διαφορετικό  όταν ο κόσμος αλλάζει μαζικά και είναι βιώσιμος, τότε νομίζω ότι είναι καλό.»(leathermag.com)

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s